torsdag

hellu!!

Igår vare sjuukt kul =) agnes kom oxå hit runt kvart över nio sen busa vi typ en stund sen gick vi till liljehallen och köpte godis och chips (A) sen kom vi hem och busa lite till och sen titta lite på tv, tog kort, höll på med datan, sen busa vi,spela twister och lite så :) sen typ vid 3 börja vi kolla på film, bee cool, men sofia tyckte det var tråkigt och somnade typ på en gång XD agnes somnade runt 4 och jag halv fem :p Sen på morgonen så väckte sofia mig och agnes typ halv tio, och jag var död då eftersom jag bara hade sovit fem timmar :p men sen somna vi om och vaknade kanske halv 11, lite med sömn iaf. Och sen kolla vi på en film som sofia ville att vi skulle se på igår kväll men jag och agnes ville inte eftersom det var skräck och det är inte jag och agnes så förtjusta i :p men vi såg på den på morgonen iaf och den hette the blair witch prodject (stavning:p) den är konstig XD rekomenderar den inte ! och sen åt vi- hamburgare, lekte och spela twister (: nu sitter dom och spelar ett spel som jag varken är bra på eller gillar- vem får sista ordet.
 
Idag vet jag inte vad som händer, skulle ju träffa maija med agnes, men vi får se :) sen vill jag oxå att alla tjejer ska till stan som jag sa :p men jag fick reda på at det inte var halloween idag XD men jag vill ädå göra ngt =)
har tänkt på en sak, jag maija agnes och sofia, jag kan tänka oss om 10 år vara som gabbi, susan, bree och lynett (desperate housewives) eller samantha, carri, miranda och charlotte (sex and the city) haha, (A) dom fyra tjejrna som alla snakkar om, elelr inte XD hahaha:D men älskar er tjejor !

nu ska jag gå till dom innan dom dödar varann :D ahah maija, jag saknar dig ! det skulle vara roligare om jag hade nån som var lika smart osm mig :D för agens och sofia är såhääääääääääär smarta :O dsom har hjärnor som 50 åringar, kan fan allt XD ahahah


skriver senare och då får ni liter bilder som vi tagit oxå ;), puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0