Trött!!

hejhej!

hur mår ni?
själv är jag allt för trött för skola! har sovmorgon i en halvtimme idag som vanligt(inte mkt men ngt iaf!) och jag sov bort hela den halvtimmen ist för att gå upp att duscha, fan oxå! Men jag får duscha efter dansen ist..

Idag har vi lång dag:(

Sen blir det dans och sen massa plugg! Ska plugga till spanskan, engelska provet och fysikprovet. Glömmde engelskan i ksolan över helgen så jag får plugga massa engelska idag. Fysiken kan ajg nästan, lite kvar bara =)

Men nu hoppar bröden ut utrbrödrosten! Visste ni att förra året i USA så var det bara 9 st som hade dött i bilolycka eler vad de var och 167 eller ngt  av brödrostare! Konstigt va? XD
haah, där fick ni lite fakta oxå:p

Men skriver sen!

puss puuss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0