vinter tid

hellu!

Idag vaknade jag upp i panik. Jag kolla på klockan och jag skulle varapå dansen om en timme. Och det tar lång tid för mig på morgonen och jag visste att jag skulle komma försent, sen så smsa min kompis mig och sa att det var vinter tid, tack tack tack! Perfekt timing !
hahah.

Idag så blir det dans, sen kanske kompis eller ngt sköjj!

I veckan så ska jag rida oxå ! på maijas häst :) kul kul, jag har aldrig sett mig som en rid-tjej men jag tror att jag är en liten liten rid-tjej inombords :p

Appropå designen, hon som skulle ah gjort den ska typ inte det längre, eller hoin har inte skickat mail iaf, så ajg ska be min syrra göra en när hon kmr hem. Nu är hon i finland med sin bästa kompis, för att henens kompis farfar har dött, och de är minnesstund där.

litet konsigt inlägg, förlåt. Skriver meer senare!! puss<3<3<33






tröjan jag köpte igår =) Rea 50 %- 50 kr :) Fin va? (A) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0