Vofflor!

hejhej!

hur mår ni?

själv mår jag super =)

Vaknade  halv tio och då börja jag läsa min bok- djävulen bär prada. Den ska vara färdig näst nästa onsdag, och jag är på 7 kapitlet av 18 :p
 När jag läste så snackade dom om vofflor i slutet, blev såååå sugen så när jag hade läst klart kapitlet så steg jag upp och fixa mig lite fick ica kortet av mamma och gick till ica för att löäpa voffl-smet och grädde:D

har nyss visspat klart smeten och mamma jobbar för fyllt med att vispa grädden :p

idag så ska jag till stan först, för att leta efter jacka och förmodligen köpa skor.

Sen senare på kvällen ska jag kanske hem till amanda i sävja, hon är hos mamma i veckan ;) och  om jag åker dit ska vi till ica och hyra  film och godis :) Vill jag iaf(A) hahah:D

Vad ska ni göra idag? :)

nu är voffeljärnet varmt! Dags att göra vofflor:D

puss puss!<3

Kommentarer
Postat av: SSOOFIIAA

VÅFFLOR!! Å SOM I ÅSNA!! HAHA, VÅFFELSMET, VÅFFLOR, VÅFFELJÄRN. VÅFFLOR!

2008-10-14 @ 12:38:31
URL: http://ssoofiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0