Äntligen..

har top modell börjat vända tillbaka till sitt vanliga. Nu börjar dom skicka hem dom som är dåliga :p
Mativita elr vad hon heter(som åkte ut idag) tycker jag borde åkt ut för länge sen.. hon ser inte bra ut!
Min favorit är (som gabbis) Katarzyna men jag tycker hon såg bättre ut i blont hår :p men hon är fin nu oxå:)



Hennes bild idagens program blev cool tkr jag =) :


Allas blev rätt coola, förutom hon som åkte ut's :p och Whitney's hennes blev inte så bra.. hur som helst,


Idag har jag bara glott på tv och hållt på md datan, och pluggat :p Sen nu på kvällen gjorde jag kladdkaka :D bra sett att sluta kvällen :)
Nu ska jag ta en snabb-dusch sen så blir det sängen :) ska till skolan imorn och jag vill vara utvilad till att göra mattprovet som jag ska göra första lektionen :p

hare bra!
Skriver imorn :)

pussen<3<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0