Dance is my life

hejhej!

Jag har kommit hem från dansen nu :) elr för typ 20 min sen ;)

Jag och sofia gick först på fel dans, elr honsa att vi skulle gå på den men d var fel, ajaj ajg vet nt. Men vår lärare sa att vi skulle gå på nivå två nt ett som vi var på för dansen nivå ett skulle dansa hade vi redan dansat typ.
men iaf, dansen vi går på nu,är SKIIT KUL!!! älskar d!! D var såhär dans jag ville ha när jag började på disco två år sen och nuuu har jag äääääääääntligen fått en dans som är som jag vill ha den :D:D D är sjuukt snyggt och = SARA dans!! ååååååååååååååååååh älskar den bah'! *lycklig*
Så nu börjar dansen 6 och slutar 7 så jag hinner hem mellan skolan och dansen :)
 
Nu ska jag äta lite middag mums mums :D

hare bra skriver säkert senare :D
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0