Design

hejhej!

Nu är jag kommit hem. Efter skolan så blev det stan md mina flikkor agnes & maija<3 Vi gick runt och vi köpte present till maijas mamma, sen så gick maija hem typ halv fem elr ngt, sen gick jag och agnes runt och jag titta på jackor och agnes titta på sjal och örhängen, sen när vi var på hm, så titta jag på jackor men hann bara testa en,ska testa den andra på söndag efter min dans ;) Men när vi var på övervåningen så såg vi en tjej i kön och agnes vile ha en sån sjal som hon hade, men hon ville att jag skulle fråga så ajg ba: hej, ursäkte, vart har du köpt din sjal?(och då kollade alla i kön och som var i närheten och då menar jag alla) sen sa hon: min sjal??:D och log och typ tog på sjalen, hon ba: jag köpte den där nere(asso på nedevåningen elr mittenvåningen) jag ba: okej tack :) och sen gick, och då sluta alla titta :p haha, aja men agnes köpte den och sen ett apr örhängen =) sen så kom min mamma och hämta mej och vi åkte till gränby för att handla, och nu är jag hemma :D haha.

Nu kmr en bra nyhet!:D : Jag ahr hittat en som kan göra en design till mej!!:D:D
Bra vah?? och gratis och allt:D:D ahah, är lycklig nu :D(AA)

Men nu ska jag byta om tille tt par mjukisbyxor sen blir det käk snart =)

skriver senare, puss<333

Kommentarer
Postat av: mimmuut

ha en bra fredagskväll =)

2008-09-19 @ 19:08:59
URL: http://mimmislifeinwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0