filmmys

hejhej!

Idag har jag varit i skolan, tråkiga lektioner :p

Efter skolan var jag på stan md maija, sofia och agnes :) Vi skojjade och flamsade och skrattade skiit mkt :p maija höll på att kissa på sig och allt :p
i skolan när jag var på väg så kom agnes och maija och mötte mig utanför skolan, och maija var hyyyper ahhahah, skrek SAAAARAAAA md skiit lkjus röst och skit högt hahah XD sen skojjade vi lite och kramades skit mkt och ja hade d kul (A)
hahha,

nu ska jag gå till soffan och sätta mej och titta på filmen The Island som är på femman md Scarlett Johansson och Ewan McGerogor elr ska jag se på Envy som är på trean md Ben Stiller och Jack Black, hmmm, vet nt, vilken tycker ni?

pussen<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0