Finare blogg

hejhej bloggen!

hur har ni sovit? Själv har jag sovit ganska bra :)

Jag börjar md rubriken på en gång. nu har ju min blogg varit ganska tråkig på senaste inga bilder elr ngt. men nu ska jag fixa den, i helgen om jag hinner och hittar nån som kan göra en sån där sak md bilder xD och sen ska jag fixa en fin bakrund och lite så :) Kul va? :p


D är konstigt för jag stiger upp två timmar innan skolan börjar, men går en halvtimme innan den börjar. Så jag har en och en halv timme på mej. Och ändå så måste jag stressa för att komma iväg i tid? Jag måste lära mej att kunna fixa mej mkt fortfare! :p

nu är jag åter igen sen har nt klätt på mej än elr borstat tänderna :p

Slutar sent i dag- 4 sista timmen är matte och vi har d i en timme, orkar nt :(
Sen efter ska jag till stan för att köpa en koft-tjocktröja på gina och ett par mjukisbyxor ;)
Efter blir d hem och vila till frilufsdagen-idrottsdagen imorn, vill verkligen nt vara md för d är hela högstadiet :p men vi få se, hoppas att jag är sjuk iaf :p

Nu ska jag gå om tio min, skynda skynda :p

Skriver senare ikvl!

Ha en bra dag :)

pussssen<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0