Fredag :)

hejhej!

Idag så har jag först varit i skolan juh, men sandra var sjuk :( krya på dej gmn<3
Vi hade lektioner och så hade alla rätt på NO(AA) Bravo sara :D

Sen efter skolan så gick jag melina agnes och heddia och maija till stan först till bussen för maija skulletill jocke (chicks b4 dicks maija? tror nt d XD ahah skämtar <3)
Sen gick vi efter maija åkt och titta på skor, sen Max och fick vatten sen gick vi till donken och jag köpte glass och agnes hamburgare sen gick vi till Holmlunds och agnes testa typen tröja och heddia en jacka sen så fixade heddi mitt och agnes hår sen så kom becka och vi skulle hänga md henne till hennes dans hon ska börja på ragga. och på vägen dit så träffade jag tove som jag nt har träffat på typ ett åt men vi ska träffas snart :) Sen så var vi där och titta på och jag agnes och melina och kanske heddia har bestämt att vi oxå ska börja på ragga fast nivå två för d var mindre personer i den gruppen och på tosdagar 7-8 men vi ska testa nästa torsdag först ;)

Sen typ halv sju (hennes dans började halv sex) så kom min mamma och hämta dom andra hade redan gått :p

Imorn så ska jag träffa amanda typ 4 sen sak vi på stan och snacka och lite så sen sak vi gå coh se sex and the city 6 :D och sen ska vi aksnke gå mot vaxala och d för jag ska åka till maija och sova där :) men v få se vilket tåg jag tar, hinner kanske vara md amanda ett tag=)

Sen på söndag så ska jag dansa kl 1 så jag ska åka från maija typ tolv elr halv ett elr ngt :)

Nu ska jag ta lite ramösa och titta på tv elr ngt för min brorsa vill ha datan :D

Skriver imorn!

Ha en bra fredagskväll md MYS :D(AA)

pusssen<3<3<3<3<3<33

Uptadet
Sry inlägget publicetade aldrig, vet nt vrf :S


Hejhej bloggen!

Idag har jag sovit gott :)

Nu innan jag ska träffa amanda så ska jag fixa naglarna och duscha och frächa till mej md lite peeling och ansiktsmask :)
D är d man behöver efter en skolvecka, elr hur? :p

idag få vi se om jag vinner designen oxå :)
Hoppas hoppas, den är riktigt fin!
Annars får ja bara leta vidare, skriv om ni har tips! ;)

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen återvända till tv:)

har d bra! Skriver innan jag ska gå och träffa amanda! =)

pusssen<3333<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0