Fredag

hejhej!

Håller ni inte md mej när jag säger: ääntligen fredag!

Idag så har jag lååång sovmorgon, vi har 30 minuters sovmorgon varje fredag, men vår so är inställd så nu har vi sovmorgon till 10 över 10 ist:D(AA)

Jag vakna för en stund sen, min ysrra väckte mej typ 20 i sju och fråga när jag börja, och sen dess har jag inte kunnat sova om ordentligt, men d har varit skönt iaf :)

Idag har vi inte så många lektioner tror jag, typ 3 :)

Jag letar frtf efter sånna som kan fixa en designers, men om en tjej som jag har snackat md kan göra en så kmr jag nog ha en finare blogg snart :D

nu ska jag läsa lite bloggar och sen fixa mej!

Skriver senare ikvl, elr när jag kmr hem ;)

pussssen<333

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: haha, så duktig är jag inte :p

aha, vad kul att du också dansar!:)

2008-09-12 @ 17:19:43
URL: http://minilalle.blogg.se/
Postat av: alexandra

sv: men det tog riktigt lång tid att göra den :P

2008-09-12 @ 19:46:14
URL: http://minilalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0