hejhej

vad händer sunshines?

idag har jag baarat slappat,
ska fortsätta dagen så oxå :)
imorn ska jag göra ngt md agnes, för båda ville bara slappa idag(A)


Igår efter skolan så gick jag maija och agnes till kvarnen och köpte bröd'(A) ochs en satte vi oss vid ett cafe elr vad man ska säga och fick vatten och satt och prata
sen käöpte vi godis och sen satte vi oss på torget XD ahah, sen såg vi alexandra och ropa på henen sen fick vi mer godis av henne och sen gick vi till station och maija åkte em, sen stack jag och agnes hem till henne och sen gick jag hem ;)

D var min dag d ;) Justee, jag gjorde matteprovet oxå, det gick sådär, kmr komma i mattegrupp tre tror jag, hopaps jag iaf..


nu ska jag göra en god dipp och sen doppa md morötter:D
puss<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0