Helg :)

hejhej bloggen!

Jag är redo för helg nu kan jag säga er!
Har varje dag bokad :)
I dag så ska jag typ vara md tjejrna elr nt alla men typ heddia, diana, pardis, delara, sandra, agnes, maija och ajg :) och kanske flera :)
På lördag ska jag vara md Amanda och vi ska kanske gå och titta på sex and the city filmen :D Om hon får pengar, hoppas d för jag vill se den:D Och sen så få vi se om jag vinner designen :D


På söndag så ska jag dansa- cheerdance =) Sen efter ska jag slappa, städa lite och få se, kanske ngt mer :D

Idag har vi ganska bra och dålig dag, vi slutar typ halv fyra som är en dålig sak men vi har nt så många lektioner har jag för mej, typ 4 kanske. Elr fem men ena är studie tid så vi kan plugga då.

Men nu ska jag äta upp min frukost, läsa lite bloggar och sen borsta tänderna och gå :) Jag börjar nio så jag har en timme på mej så jag slipper stressa :D

ha en bra fredag!

pusssen<33

Kommentarer
Postat av: Stephany

haha aw tack :) jag köpte dom på skorönne för 500 kr. :)

2008-09-05 @ 12:21:53
URL: http://steephs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0