Idrottsdag

hejhej!

Har ni sovit gått? Själv har jag sovit för lite känns d som. Tittade klart på Jersey Girl som slutade 11 och sen la jag mej och läste tidning till typ halv tolv sen somnade jag nog. Så d var kämpigt att gå upp :p

Idag har vi idrottsdag. Men jag ska nt vara md så mkt för jag har ont i huvudet och halsen som jag sa förut så mamma har skrivit en lapp :), för annars får man prick elr ngt?:S
Hursomhelst :)

Vet ni? jag har ju sagt att jag ska fixa min blogg, och nu är jag md i en tävling om att vinna en skiit fin design! Titta på d en här : http://naztysbunny.blogg.se
Fin va? :D
OM ni har något tips om nån annan som oxå lottar ut degin:ers så säg till!

Men nu måste jag göra mej klar, bussen kmr 6 min över åtta.

Ha en bra dag!

pusssen<3<3

Kommentarer
Postat av: Stephany

jaa :O den e asbra.. slutet ryser jag också alltid av :O grym är den, och lil romeo är mums i den hahaha :D



åh, jag såg också den filmen igår.. tycker de är så synd att j.lo dog :(

2008-09-04 @ 11:07:55
URL: http://steephs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0