jersey girl

hejhej!

Nu har jag sett på Idol klar :) bra som vanligt :p

N titar jag på jersey girl som är en jätte bra film md Ben Affleck mfl:)
Den ahndlar om att han och sin fru (jennifier lopez) ska få barn men under födsen så dör jennifer. Och Ben får ta hand om sin dotter själv men har ett mkt jobbigt jobb som tar mkt tid så han fluttar in hos sin pappa så att han kan ta hand om dottern men sen fattar Ben att han får ta hand om henen själv och massa mer :) jättebra :)


Köpt idag :

idag har jag köpt en marinblå tjockärmad/koft tröja typ :p från Gina tricot på 150 kr och ett par svarta mjukisbyxor från Statium för 130 kr.( Kan nt ladda upp bilderna som jag har fösökt gjort i typ tio min nu, sry tar bättre bilder imorn och sätter in(=)

Imorn så ska jag ha frilufsdag elr idrottsdag, hela hagstadiet har d imorn. Men jag ska nt vara md så mkt för ajg har ont i magen, i halsen, hostar och har ont i huvudet, men lite kan jag kasnke göra ;) Sen efter ska jag kanske köpa en annan kofta på Gina tricot för 180 som är snygg :D

nu ska jag gå och ta ngt och dricka och sen gå tillbaka till tv rutan :D

Skriver imorn!

Hare bra pussen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0