Läsning och glass

hejhej!

hur har er dag varit?
min har varit ganska okej.
Först imorse så hitta jag inte mina nyklar har inte gjort det nu heller, jag har typ glömt dom på dansen :(
och på min "nyckelknippa"  hade jag min skåpnyckel (:@) ohc mina hemnycklar..
Så imorn vet jag inte vad jag ska göra, eftersom jag har böcker jag måste ha på mina lektioner :/

Idag skulle jag ju ha matteprovet, men det har flyttats igen. Först skulle jag ha det på onsdag men jag var hemma då sen skulle jag ha det på torsdagen och sen idag och nu imorn. Nu vill ha det imorn!

Idag efter skolan så hade ajg först hemspråk och sen så var vi tjejr i skolan och typ busa och ni vet, det var jag, delara, pardis, becka, melina, dina, heddia och en till tjej, Lina tror jag hon heter :p haha, sen gick vi och hade kvarsittning (tråk, tråk tråk)  Sen gick alla hem typ, elr jag träffa agnes sen gick vi hem till henne och så :)

När jag kom hem så åt jag och sen tv, titta klart på top model för ett tag sen =) Äntligen åkte Clair ut :) gillade inte henne :p Och nu ska jag läsa bok..svenska läxa "/

Jag tog bort sminket nyss och känner att huden andas! hahah :p

nu ska jag ta glass och sen hitta ett skönt ställe i lägenheten och sen läsa :)
ska typ läsa 32 sidor :)
jag hinner nog!

skriver imorn på morgonen :)

pusss<3<3<3<333

Kommentarer
Postat av: Stephany

har ingen aning än. själv då? :)

2008-09-23 @ 21:41:20
URL: http://steephs.blogg.se/
Postat av: alexandra

sv: aha, vad konstigt:o

2008-09-23 @ 22:52:16
URL: http://minilalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0