Lördag

hejhej!

och förlåt(!!!!!!!!!!) för att jag inte har skrivit på så längee!!

Torsdag: I torsdags slappade ajag ju, men sen senare på kvällen runt 7 så träffade jag agnes :) Vi gick först till willys där vi flamsade runt och köpte dricka och agnes köpte choklad :) Juste!! på dagen när jag dansade hemma skulle jag ta upp benet i luften, och slog i soffkanten!! Så jag skrek och det gjorde SJUUKT ont!! har frtf ont :'( så jag kanske inte kan dansa imorn :(:(
Anyway..
Sen efter gick vi till henens papap och hämtade henes scykel åkte till coop nära, sen kvarnendär jag köpte godis, sen gick vi till musikenshus och kollade vart jag skulle dansa, det är stort!!! Mindre än vad jag trodde, men jag kna säga att ajg kmr vara liiiiiite nervös innan vi ska dansa!!!
Sen åkte vi till alexandra men hon var inte hemma men hon kom efter ett tag sen var vi md henne ett tag och sen åkte vi hem till sitt eget hem XD

Fredag: På fredagen så slappade jag(a) sen kom agnes till mej som hade nackspärr, och hon ville ha is på nacken, så hon fick det. Sen senare så prata hon me sin mamma i tel och hon sa att man skulle ha varmt på, så det var misslyckat :p haha. Men vi tittade på film-honey och sen på tv =) Sen åkte hon hem vid 8 kanske.

Lörsdag(idag): mamma väckte mej klockan 10 och sa att vi skulle till stan, för att jag skulle leta efter en jacka, men vi åkte till Arlanda stad ist, kom hem för 40 minuter kanske. Hittade ingen jacka :( men köpta hotpans och strumpor ist :) ahah (A) men det var inte kul där, åk inte dit!! Det var helt dött och konstigt :S haha :b Jag har ätit en korv, ett äpple och tuggummi idag så jag är ganska hungrig. Ska ta ngt och äta :) Och vila, för när mamam kmr tillbaka(hon är och tränar nu) så ska vi till stan för att köpa halsduk och tröja till mej :)

skriver senare, puss puss <3

Kommentarer
Postat av: gabbi

japp det gjorde jag =) det var Lauren som åkte ut, haha snacka om att man blev glad! ;)

2008-09-27 @ 16:01:08
URL: http://gabbifreak.blogg.se/
Postat av: gabbi

jadu katarzyna, dominique, anya, fatima & whitney.

har du nån favorit ? =)

2008-09-27 @ 16:33:25
URL: http://gabbifreak.blogg.se/
Postat av: Stephany

tack så jätte mkt ! :D

2008-09-27 @ 18:28:43
URL: http://steephs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0