Måndag

hejhej!

Här sitter jag och äter frukost :) Rostade mackor, mums!
Vi har sovmorgon idag, men bara till nio:/ aja, man får nöja sej md att ha en liten sovmorgon än ingen alls:p

Efter skolan ska jag hem, och sen ska jag till dansen :) När jag ska dansa på dagen, då börjar det liksom pirra i magen redan på morgonen :p haha, det är typ för att jag gillar det så mkt (A)

men det är skönt att vi bara ska gå tre dagar i skolan den här veckan, känner att jag behöver fem lediga dagar att göra vad jag vill me =)

men nu ska jag äta upp min frukost och sen klä på mej sen gå :)

har en bra dag :)

pusss<333


Kommentarer
Postat av: Stephany

de finns rosa på ellos hemsida.. fast jag tycker dom är lite för mörka, men du kanske gillar dom :)

2008-09-22 @ 09:30:52
URL: http://steephs.blogg.se/
Postat av: alexandra

aa, men fotona man tar första dagen är inte klassfoto, säker på de? för vi fotades också första dagen men det vara baraför att alla lärare ska känna igen en :)

2008-09-23 @ 06:36:44
URL: http://minilalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0