Måndag

hejhej!

Har ni sovit gott?
Själv har jag inte d :/ jag kunde inte sova igår.. jag läste till typ kvart över 11 sen bara låg jag oc fösökte sova till 12 men var pigg och tänkte på föör mkt, jag tänkte på dansen och gick igenom varje steg, jag tänkte hur jag skulle göra läxorna vilken tid osv, när jag ska träffa amanda, och massa mer. Så jag läste lite till, sen somna jag mellan halv ett och kvart i ett. Men när jag hade somnat så sov jag okej tror jag :)


Idag så har jag en lång dag :/ slutar inte föräns 4. min sista lektion är hemskast, musik. Den är en och en halvtimme lång, och minuterna går otroligt sakta!

Efter skolan ska ajg hem och göra läxa sen äta ngt och sen åka till dansen. Eftersom sofia är i Frankrike är jag själv på dansen, för jessica/som oxå går på vår dans och min cheer) ska på lägerskola me sin klass.. så hon kmr kanske inte heller, men jag klarar mej :)

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen fixa mej klar och sen gå :)

ha en bra dag!

puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0