Måndag

hejhej!

Förlåt för att d har varit så dåligt bloggskrivande i helgen! D har hänt så mkt. Igår efter dansen så titta jag på när min syrra dansade för jag orkade inte åka buss hem så ajg skulel vänta tills mama skulle komma och hämta oss. Sen nära vi kom hem titta jag lite på tv och gjorde lite matte, sen åt vi och sen tv och matte igen. D var min kväll:p

vad har ni gjort i helgen? =)

Nu måste jag klä på mej och fixa håret lite. Efter skolan idag så ska jag anntingen tillst an för att leta efter en jacka. D börja bli så kallt ute ju! Elr gå hem och äte ngt ohc sne byta om och sen åka till dansen ;)

Skriver senare!!

pussen<3<333

Kommentarer
Postat av: Stephany

ja vet inte hur de blir än.. hans pappa är inte riktigt glad för att han vill ta in en liten kattunge haha!

2008-09-15 @ 09:23:37
URL: http://steephs.blogg.se/
Postat av: gabbi

Jag hade helt enkelt inte tid för basketen längre, den tog så mkt av min tid, det var nog därför jag valde o sluta.



åh jag bara älskar OTH! =) japp, det är synd för dom passar så bra ihop, men vet du vilka dagar serien går? har för mig att den går idag med? eller har jag fel?

2008-09-15 @ 11:13:33
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0