Miss secret agent

helluu!:D

nu sitter jag och titta på tv, för typ en timme sen var det miss secret agnet, och den var bra :D har aldrig sett den utan bara den andra(A)

är riktigt trött så jag orkar inte skriva så mkt :/

Ist får ni en dagens och sen skriver jag innan min dans imorn!
puss<33

Dagens humör: trött :p
Dagens borde: sova :p, plugga lite
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: mascara, foundation, puder och täckstift:)
Dagens klädsel: hemma klädsel :)
Dagens planer: inget :p sova :)
Dagens vill ha: massaaaa saker :)
Dagens längtan: nästa månads pengar :)
Dagens fundering: om hur jag ska hinna göra svenskan tills på måndag :p
Dagens beroende: att sjunga like me :p
Dagens tråkigaste: typ inget faktist, elr lite ilamående efter allt godis och chips(A)
Dagens ord: haha vet inte(A)
Dagens personer: familjen bara
Dagens tidning: tv tidningen XD
Dagens låt: Like me- girlicious:



Bra va? :D
älskar den :D(aa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0