natti natti

hejhej!

Hur har er dag varit?
min har varit helt okej! :D
Först var jag ju på dansen :) det var kul men vi la in några svåra steg. Men nu har jag tränat så dom sitter hyffsat :)
Efter dansen gick jag på stan me mamma. (justee, mina nyklar fanns på dansen!! :Dtahah) Jag köpte en burberry halsduk, en t-shirt och en tjocktröja på gina, en sån jag har i blå, fast i svart=)
Visar bilder imorn :)

Efter stan kom vi hem och jag titta på tv, sen så åt vi. och efter tv och lite data :)

har nyss gjort klart miin biologi läxa, har ett litet prov på onsdag, man ska kunna 19 frågor.. men jag var sjuk när dom gick igenom svaren på frågorna och gick igenom vad vi läser om just nu, å jag får kämpa extra.

Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna sen ska jag läsa lite :) I svenskan ska vi läsa en bok, en som man väljer själv och sen har vi en boklogg, det är som en bokblogg. Man ska skriva lite svar på frågor efter ett antal sidor. Jag har valt boken, Djävulen bär prada. Älskar filmen, så jag vill läsa den nu. Jag köpte boken för ett par måndaer sen, och har fösökt att börja läsa den ett antal ggr men första kapitlet är konstigt, men nu blev jag ju tvingad ahah nej emn ajg ville läsa boken, och nu så går det riktigt bra, boken är bra även jag bara är på kapitlet 4 elr ngt :p men varje kapitel är typ 20 sidor elr ngt :o  haha (A)

Sov gott! Skriver imorn!=)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0