nej!! :'(

hejhej

såg nyss på top model och dåliga nyheter.. katarzyna åkte ut!!!! :'( :'(
Vrf åkte inte dumma whitney ut ist?!?!?
ÅÅÅH!!! :'(

Okej, nu har jag avreagerat mej.

min dag har varit bra :) skolan gick bra och konstigt nog så gick det bra på sveksan(!!) på måndagar har vi nästan alltid drama, man ska komma på egna dialoger och så, och sist gick det riktigt sugit, men idag gick det bra :) De var säkert för att min grupp var okej :) det var jag, melina, thanne och viktor.

på dansen idag gick det bra, öven sofia och jessica inte kom :(

Nu ska jag ta bor sminket borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Ska upp sex imorn så jag hinner göra min persiska me min pappa som kmr hem imorn, elr han kmr hem idag men jag sover då.

Ska läsa lite först och göra lite syslöjd som jag ligger efter me :/


Sov gott fina läsare :)

puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0