onsdag

hejhej!

nu är jag hemma,är sjuk:/ har ont i halsen, och är småttföskyld, och jag är hemma för att jag orkar inte gå runt i skolan coh bara bli sjukare och sjukare. Utan nu får jag bli frisk idag, så jag kan gå imorn till skolan för jag vill hinna göra mitt matteprov den härveckan annars så kan man inte vila i helgen utan bara tänka på dedära hemska matteprovet!

Jag sitter här och har nyss ätit lite vindruvor men det var kärnor i så jag behövde ta bort dom hela tiden och då kan man inte njuta av vindruvorna som jag brukar göra (A):(

Igår så var jag ju i skolan, sen så stressa jag som fan dom två-tre sista timmarna.. När vi hade lunch så åt jag bara lite ris md currisås, och sen halvsprang jag hem för att byta om på tio min sen så halvsprang jag till gympan och hade gympa sen halvsprang jag tbx hem för att byta omför att gå tbx till skolan för att ha hemspråk.. sen träffa maija klockan 3 för att åka hem till hennes kille.. Men jag tog bussen till skolan för jag orkade inte springa. Och sen var min hemspråk inställd... så jag fick vänta på maija och sen så åkte vi hem till hennes kille, jocke. Sen när vi kom fram till han hade han inte kommit hem än men hans mamma släptte in oss iaf. Och då väntade vi inne hos han :p sen kom han och tobbe.. och då gjorde vi lite allt möjligt.  Sen så åkte vi till jockes match, men jag och maija frös skiit mkt så vi gick till ican och köpte godis :p sen när vi kom tbx så hade en som hette markus och en som dom kallar porr-arne och vi tittade på restan av matchen md dom, sen träffade vi typ alla jockes kompis som var md i deras lag. (juste dom vann ;):p) sen kom jockes mamma och hämta oss och sen åkte vi hem till han var där i typ 20 min sen gick vi till ica igen (en annan ica) och där hämtade min mamma mej och maija. sen åkte vi till station för att lämna maija och sen åkte jag äntligen hem:p och då var jag hungrig!!, klockan var typ 8. Sen så åt och efter plugga jag matte! D var min dag:p

Jag ska klä på mej lite varmare kläder nu, sitter abra i linne och shorts..
Efter så ska jag äta lite och titta lite på tv, elr vad jag ska göra :p

Skriver senare!!;)

pussen<3333

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare, krya på dig du också. :)



jaa.. jag tycker också om den. :)

2008-09-17 @ 10:44:54
Postat av: Stephany

stackare, krya på dig du också. :)



jaa.. jag tycker också om den. :)

2008-09-17 @ 10:45:14
URL: http://steephs.blogg.se/
Postat av: fröken elin

mmm det är riktigt smaskigt:D'



krya på dig!

2008-09-17 @ 11:43:25
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0