onsdag

hejhej!

Har ni sovit gott?

Själv har jag sovit riktigt gott!
Jag blev färdig md svenskan typ 25 över 10 sen somna jag på en gång! hah

Guud va skönt att det här är sista skoldagen, det känns redan som vi har gott i skolan i 100 dagar den här veckan..

Efte skolan idag så tror jag att jag kmr hem på en gång, vi få se. Gick ju aldrig på stan igår.. mena gj tror inte att ajg orkar det idag heller, det få bli nu i helgen ;)

Designen vet ajg inte när den blir klar, förhoppningsvis nästa vecka. jag vet itne hur lång tid det tar. Har aldrig gjort en(A) ahha

men nu ska jag läsa lite bloggar äta upp min frulle och fixa mej klar :)

ha en bra dag!=)

pussen<333

Kommentarer
Postat av: Stephany

skit kul ju :D

2008-09-24 @ 14:15:52
URL: http://steephs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0