Onsdag

hejhej!!

Förlåt, förlåt & förlåt att jag nt har skrivit på huur många dagar som helst! har nt hunnit, d ahr varit amssa i skolan och så.
Min vecka=):

Lördag: Jag var ju på bio md mamma. och har bara en sak att säga om filmen SKIIIIIIIIIIIIIT BRAAAA!!!! ALLA måååste se den!! Om man är över 11:p jag kan nt fatta att den är barntilåten:S:S Men den måste alla se den var huuur bra som helst, heeelt förstjänt 100 kr!!!
Sen efter bion åkte jag hem till maija och sov där :)

Söndag: Jag var ju hos maija, vi hann tyvärr nt rida, för jag skulle dansa kl 1. SEn åkte jag till uppsala när vi hade ätit frulle. Jag vaknade 8 på morgonen ochy maija typ tio:p haha, så jag slappade i sängen i två timmar sne så slappa vi båda i en timme sen steg vi upp (A)
Dansen var kul, men lite svårt=), men d ska ju vara lite svårt elr hur? :D

Måndag: Vi hade sovmorgon men jag gick till skolan vanlig til iaf, för jag trodde at vi ahde tvåläxor som jag hade  glömt bort (eftersom vi nt hade fått våra skrivböcker där man skriver vilka läxor man har osv, men vi fick dom idag(A)) Men dom var tills på onsdagen, så jag missade en halvtimmerssömn :(

Tisdag: Vi hade skola ju, hände nt så mkt i skolan. Men efter vi slutat (halv två) så vänta vi på maija agnes och dom som slutade tio i tre, så vi gjorde typ inget i en och en halv timme :p Men efter åkte jag hem till maija och vi gjorde äggröra =) Lyckat gjort! Sen gjorde vi lite läxor *duktiga* sen åkte vi till stallet :) Jag red :D kulkul :D:D

Onsdag(idag)- Trodde typ alla att jorden skulle gå under, för forskare hade typ sagt att jorden skulle sugas in i ett svart hål :p Men vi lever!! :D
Vår läängsta dag i skolan är äntligen sluuut. Sen efter skolan gick jag och agnes till stan. Jag köpte sudd och en linjal för min blev stulen i korridoren för att jag glömde den md mina böcker och penna undanför syslöjden, men d var abra pennan, suddet och linjalen som blev tagen :) *tur* annars skulle jag behöva betala för matteböckerna och d vill man helst slippa :p iaf, och sen flamsade jag och agnes runt på stan, för vi hittade ingen höstjacka till mej :( Men agnes och jag hade skojsigt :D

Sååå, i uppsala är d en sak som kallas kulturnatten på lördag. D är sång och dans och en stor fest på stan och så :)
Dit ska vi tjejer gå :) Om alla får gå blir d jag, agnes, pardis, delara, sandra, diana, heddia, maija, becka, sofia och sen blir d säkert några fler ;) Kulkul :D Vi få se vad vi gör och så :)

Om en vecka (onsdag) så har vi ett stort matteprov som jag sååå nt orkar md!! D är sidan 0-27 man ska kunna typ  *gääsp*

Nu slocknar mina ögon heeela tiden. Så jag måste gå och lägga mej, får upp och duscha imorn på morgonen ist. Och imorn ska vi orientera oxå.. jag orkar nt med skolan! I hegen ska jag försöka sova ut på fredagen och på söndagen..
Sen imorn har jag ragga oxå, elr d är testa på men vi få se om jag orkar :p

Men nu ska jag dricka ett glas mjölk (som jag har börjat md att dricka en gång om dagen) och sen borsta tänderna och tvätta på sminket och soooooooooooova, längtar till min sääng :(

God natt, skriver imorn! Loovar:D

pusssen <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0