Ont i halsen :(

hejhej bloggen!

Sry att jag nt har skrivit innan.
men nu bär d av, elr ngt .. :p haha

På idrottsdagen idag så gjorde vi nt så mkt iaf nt vi tjejer. Jag och melina åkte buss dit, men jag hade helt tittat fel och nt sett att man skulle byta buss en gång och som tur (tack gud! även jag nt är kristen men aja) så sa hon att jag skulle byta och sen så åkte hon md oxå md hennes kompis. För dom skulle oxå dit. D var liksom idrottsdag för hela högstadiet. Sen när vi skulle hoppa av vid studenternas så stannade nt bussen, vi bah hallå?? och då stanna han mitt på gatan så fick vi hoppa av? Konstigt?:S
Sen när vi kom dit så träffa vi becka och sandra sen kom heddia osv. Sen så hade jag lapp md mej att jag nt skulle vara md så mkt för att jag har ont i halsen och så.
Så vi lyssna på msuik och chillade :)
Sen så kom vi försent till en gren-kula och då blev läraren skit sur?:S aja. Sen så slutade vi typ halv tre. Sen gick vi runt lite och sen gick vi runt lite nära stan och sen så gick alla hem.


Sen jag har kommit hem så har jag gjort läxa (so och no) och titta på tv och ätit. Har skit ont i halsen nu så ajg ska ta lite te och sen göra spanskan och titta på tv :)
Imorn så har vi ST= studie tid md våra mentorer och då kan man göra läxor så ska jag träna lite då oxå så slipper jag göra skiit mkt idag =)

Sen har jag sett Idol oxå, lika kul som allltid :D Den här jusyn är ju snällare än den förra! Lugnt :D

Jag vill ah en vår-höst jacka, d är en sportjacka som är skit fin, d ända är att den kostar typ 1300 elr ngt och min mamma tkr d är liiite för dyrt men kan nog övertala henne och betala lite själv :) Hittar ingen bild på internet nu men kan ta kort elr ngt och sätta in sen ;)

nu ska ajg hämta te innan jag tappar rösten elr dör av smärta!

Hare bra skriver imorn innan skola, eftersom jag har håltimme så är jag nog pigg och på bra humör :D

pusssen<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0