Skor :)

hejhej!

Jag sitter och kollr på Greek.
idag efter dansen så gick jag på stan, hittade tyvärr ingen jacka, och allt stängde fyra så jag hann inte kolla så mkt, ska fortsätta att leta i veckan :)
Jag tittade på skor oxå och hittade två jättesnygg men köpte dom inte för båda sernästan likadana ut som mina som njag hade förra åtret som jag frtf kan använda, men jag vill frtf ha dom. I vinter och nu i höst ska jag köpa två st mocka, höga dom jag såg idag, sen ett par låga och ett par skinn, brukar inte gilla det så mkt, men jag har börjat gilla dom lite nu om man har det på ett viss sett. Dom ska vara enkla, höga, sen ska man ha höga tjocka sockar som är över skon en bit.. om ni fattar? det tkr jag är snyggt :D haha :)

Ikvl orkar jag inte plugga så mkt, svenskan ska vara klar på onsdag och sen har ajg matteprovet på tisdag så jag hinner plugga imorn :)

Nu börjar Greek om, skriver senare elr i morgon =)

pussen<333


Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: hihi nej, den är fejk :)

2008-09-21 @ 20:27:48
URL: http://minilalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0