Söndag

hejhej:D

Idag så blir det en ganska fullpackad dag ): Jag ska först dansa, sen gå tills tan md mama och leta efter en jacka ohc sen ska jag kanskeköpa skor :) efter blir det plugga, lite matte och sen svenska :)
Sen ska jag duscha och sånt sen plocka ögonbrynen XD och lite småsaker =)

Vad ska ni göra idag?

Det ska bli skönt den här veckan eftersom vi bara går tre dagar:)
men jag ska göra matteprovet på tisdag :p är lite nervös men det går nog bra :) dom andra sa att det inte avra så svårt :p
Men att det var mkt läsövningar och jag har inte tränat så mkt på det så jag ska nog göra det idag ;)

nu ska jag äta:)

Skriver innan jag går elr när jag kmr hem :)

puussen<33

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: ja,det är jag:)

2008-09-21 @ 11:44:52
URL: http://minilalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0