Tisdag

hejsan!

hur mår ni?
Själv mår jag ganska bra,men det gick väldigt trögt att komma upp imorse :p
Förlåt att jag inte skrev igår efter dansen..
på vägen hem så lämna vi först hem sofia sen handlade vi. Och när vi kom hem låg jag fråmför tv för jag var så trött+ så hade min syrra datan -.- sen åt vi och sen gjorde jag läxor sen gick jag och la mej :)

Idag ska jag göra mitt matteprov, och kom nyss på det och nu gör det ont i magen :p haha(A) men jag tro att jag kmr att klara det, eller hoppas iaf :)

Idag så efter skolan så ska jag först ha hemspråk och sen kvarsittning eftersom jag inte hade det förra gången :p Sen ska jag möta mamma på stan och återigen leta efter en jacka, har typ tre affärer kvar som jag inte har tittat på :p om jag inte hittar nån här så får jag åka till sthlm elr ngt och leta :p Nån stans måste man väl ha en helt vanlig höstjacka?

Nu ska jag sätta på mej byxor och göra men helt klar, sen ska jag knalla till skolan.

Ha en bra dag!!

pussen<333

Kommentarer
Postat av: Stephany

tack så jätte mkt. :) ja mår bra, själv ? haha

2008-09-23 @ 11:56:35
URL: http://steephs.blogg.se/
Postat av: gabbi

hoppas du har haft en bra dag =)

2008-09-23 @ 15:29:59
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0