tisdag

hejhej!

Förlåt att jag inte skrev imorse, jag gjorde min hemspråk ända till tio i åtta och sen skulle jag klä på mej och sen skulle jag gå åtta så jag hann inte skriva..


idag i skolan så fick vi reda vilken mattegrupp man kom i.. jag kmr i trean :'(
USCH! jag fick ganska bra på provet 25 av 30. och Agnes fick typ 23 men kom ändå i mattegrupp 4.. men hon fick bättre på diagnoserna och så..

men jag är ändå nöjd me min grupp, för typ alla mina kompsiar går där(A) det är jag, maija, delara, diana, sandra, micaela sen kmr jag inte ihåg mer(A) joo julia, sen vet jag inte (A)men jag går me 4 av mina bästa kompisar iaf :D

Melina snillet kom i femman :) och sofia och agnes i fyran :p taha(A)

Men nu ska jag äta ngt sen göra läxor. Har spanska glosor, svenska och ett litet biologiprov imorn :/
Och måste göra nästan allt nu eftersom ikvl är den amssa tv :)först top model 8 och sen Desperate housevives kl 9!!! :D:D:D

ahha, skriver mer sen, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0