Tisdag

hejhej!

förlåt att jag inte skrev igår när jag kom hem.
Dansen var som vanligt skiit kul :D dansen kmr bli skiit snygg!! om alla kan den osv :)
Efter dansen kom min mamam och hämtade mej, sen åkte vi och handla och sen åkte hem :)

Sen efter i hade ätit titta ja på tv, men bara lite och sen gjorde jag massa matte, jag är liiite stressad för att provet är imorgon.. *paniik* men vår spnaksa är inställd idag så jag tänkte göra matte då och sen på kvarsittningen som jag ska ha idag(A) ahha, jag har inte tre prickar än, bara två men mina kompisar ska sitta idag så då gör jag oxå d så försvinner dom två prickarna innan jag får en till :p men på tisdagar efter skolan blir d väldigt mkt stress, för föst har vi gympa inte i skolan utan utanför någon stans. sen ska jag ha kvarsittning om jag har någon på tisdagar och sen ska jag ha hemspråk :'( så jag måste hem efter gympan och byta om och typ duscha sen tillbaka till skolan och va där i typ två timmar sen får jag gå hem..

Men nu måste ajg skynda mej, jag är redan stressad eftersom jag fösov mej i en halv timme:p haha.

Skriver när jag kmr hem:)

puussssen<33

Kommentarer
Postat av: gabbi

okej . inte mkt skolan bara, händer hos dig?

2008-09-16 @ 12:41:40
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0