Torsdag

hejhej!

Hur mår ni? :)
Själv mår jag bra, utan att jag är lite föskyld och har ont i magen :(
Idag så ska vi origentera i skolan på gympan, och jag är inte pigg på att gå ut i skogen nu..

Jag vet inte riktigt vilka lektioner i vi har idag, vi har iaf matte och b-språk ohc no, d är d jag vet. Hoppas vi inte har matte sista lektionen som vi har på onsdagar, d är ingen ideé att man sätter in amtte kl 3-4 på onsdagarna för amn får inget gjort ändå :p

Som ni kanske märker har jag inte så mkt att skriva, hahah :p

Jag kan snacka om kultur natten :D

Jag kaa berätta lite mer detalj vad d är för ngt. Dom dansar vid slottet md eld och sånt :) Och sen kmr du smällas massa fyvärerier och sen är d musik och man kan köpa massa saker,tror att d är som en liten marknad oxå? Kmr inte ihåg:p men d är sjuukt kul :D jag ska gå själv i år, asso utan mamma:p Vi har inte bestämt vad vi tjeejr ska göra, men vi är 13 år och ska till kultur natten, ngt kmr vi lugnt hitta på iaf :p :D

Vad ska ni göra i helgen? =)

Nu drar tiden iväg ohc jag msåte skynda mej, ska packa, borsta tänderna, fixa gåret och klä på mej- på 15-20 min :p haha

Men jag skriver ikväll elr när jag kmr hem :D

Ha en bra dag:D

pussssen<3<3

Kommentarer
Postat av: Stephany

jaa, den är riktigt snyggt. har du inte sett den filmen då? :)

2008-09-11 @ 08:00:58
URL: http://steephs.blogg.se/
Postat av: gabbi

naw, tack så mkt sötnos! =)

2008-09-11 @ 10:58:44
URL: http://gabbifreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sugen på ny bloggdesign?



Kika in hos mig, jag hjälper dig gärna :]

http://akolan90.blogg.se/2008/september/bloggdesign-1.html

2008-09-11 @ 12:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0