Träningsvärk

hej hej bloggen=)

Nu sitter jag och äter frukost, har läst lite blogagr och så. Sen ska jag efter frukosten klä på mej och borsta tänderna sen är jag klar och hinner nog till skolan utan att springa :p

Jag har fått träningsvärk i rumpan, nt från dansen men från när jag red hos maija, var nt precis van och har nu ont i rumpan :(
måste bara upprepa att jag älskade dansen:D Sä jäävla kul :D
 Just d, d påminner mej att ajg måste anmäla mej :p ahha, asso på datan och betala osv.


Idag så har jag 4 lektioner, matte, b-språk, slöjd och idrott. Som nt kmr bli kul för d regnar ute och är skitväder och sen har vi ute gympa..

men nu msåte ajg fixa mej och träna på spanksaglosorna en gång till och sen gå för att möta melina :)

Ha en underbar dag :D

pusssen<3<3/ssara'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0