Update

heej<3, sry för att jag nt har skrivit.
Lite saker jag har gjort:

Fredag:
var md agnes till typ sex sen så var jag bara hemma (själv(A)) och titta på tv och slappa

Lördag
:
var hemma på dagen och slappa (igen :p) Sen åkte jag till knivsta till maija typ 8 fast d blev nio för jag missade tåget :p den skulle åka om typ en minut ohc jag stod och fösökte få upp dörren men den öppnade nt och sen åkte tåget! Typiskt mej! Aja, sen hos maija så titta vi på film, först raise youre vocie(A) Sen när vi sett i typ en halvtimme så skulle vi gå ut md maijas hund och derast gästers hund. Och så när vi var typ utanför deras hus så la vi oss på skogsvägen och titta på stjärnorna(AA) vi såg stora kalavagnen och lite mer ;D Sen gick vi in för att gästernas hund börja låte asso ni vet lidande läte elr ngt XD Sen titta vi klart på filmen och sen titta vi på Matirial girls(stavning?) och sen signs men nt hela för jag somnade XD haha sen så tog vi bort sminket och så sen gick vi och la oss och snackade :)

Söndag: Jag vaknade typ först kvart i 8 sen 9 och sen typ kvart i tio och d var ajg vaken och vilade typ och sen så vaknade maija 10 :) Sen så åt vi frulle och titade på raise youre voice (igen) och sens att vi datan ett tag och sen så gick vi til stallet, maija ville tvinga mej att rida och sen ville jag träffa henens häst som var sjuuukt fin :D kna sätta in bild senare ;)
men jag red faktist ;D D var skit kul (AA) ahha, och maija sa att jag var duktig *stolt* Sen så kom maijnas släkt en liten del av den, har typ träffat hela henens släkt nu XD Sen red henens kusse och sen åklte vi hem till henne igen. Sen åkte jag hem typ 6 och träffade agnes och vi gick till gränby, jag köpte en concealer(täckstift och agnes köpte oxå d fast ett annat märke typ elr d var samma märke men nt samam sak, hursomhelst.
Sen gick vi hem till mej och åt och tittade på tv, och sen så följde jag agnes till bussen i d iskalla vädret(!!) OSen så hade jag fotbad och tog bort mitt nagellack och så :) Sen fixade jag mej och la mej och tränade på kemin :)

Nu måste jag gå,  jag måste fixa håret och klä på mej på en halv timme :p skynda skynda.
Skriver senare idag efter min dans, jag måste hitta dit och amssa sksa snacka md sofia i skolan. aja, hare bäst!

puss/ssara'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0