lördag

hejhej bloggen!

förlåt att jag inte har skrivit tidigare :)

Nu sitter jag och äter godis, muuums :D
men jag börja få ont i magen så jag ska sluta nu :p ahhah (A)
idag ska jag nog abra slappa hemma, behöver d:/
Nästa vecka går vi bara tre dagar i skolan :D skit bra ju!:)

Jag har snackat md hon som ska göra en design till mej om hur den ska vara och så, ska skicka bilden som jag vill ha md, sen förklara lite mer i detalj hur jag vill ha d:)

men nu ska jag ta ngt och dricka för det är riktigt varmt idag! känns nästan lite som sommar! :o

Skriver senare!

pusss<3

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: ja det är nog snyggt :)

2008-09-20 @ 17:38:00
URL: http://minilalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0