devote

hejhej!

dagen igår blev inte som planerat, elelr lite då. Var på ögonsaken och jag får ha linser :D men behövde ändå köpa glasögon :/ Iaf, och efter skulle jag ju träffa agnes, men hon blev sjuk, krya på dig babe <3 och ist så träffade jag diana, melina och heddia :D vi gick runt på stan och åt, köpte godis och hade det skit kul :)

Idag så missade jag dansen, för jag trodde att den börja ett som den brukade men den börja tolv :/ och bussarna går varje halv timme, så jag hann inte.. men nästa gång ska jag hinna fan :D


Jag ska göra en ny blogg på devote ist. jag hade devot för läänge sen, innan den här bloggen, men sen så slutade jag och började här, och där är det mer som en hemsida med bloggar så det är lättare att följa personer och att dom följer en, haha. Men jag ska fixa den först med hedder och lite så så det blir finare :) sne får ni färlja med där !

Idag så skulle jag ju träffa loanna, men hennes moster ville vara med henne, och ville åka till märsta :s men jag får träffa henne nästa gång hon kommer upp <3

Så idag blev det inte alls som planerat, men jag ska nog plugga lite och sen kanske träffa diana :D <3

puss puss !


bästavänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0