fel på blogg.se

hellu!

asså har det varit ngt felpå eran blogg?:s

man har inte kunnat logga in på min dom senaste dagarna :s helt konstigt. haha men det är drf jag inte har skrivit tidigare i veckan :p

det har inte hänt som mycket i veckan, hade utvecklingssamtal i torsdags och i alla ämnen var det liksom; pratigt, sara du är pratig, trevlig tjej fast pratig, pratglad, sara du pratar mkt det stör! blaaaa blaa blöööö, okej jag fattar men jag pratar mkt axxeptera(a) ahahha. Men sen har jag varit med diana mycket hela veckan.

i onsdgas hade vi frilufsdag elelr vad det heter :s jag diana delara och sandra och några killar åkte till sunnersta och dom åkte pulka men jag och sandra filma dom och gjorde gubbar av mashmallows, den blev fett het :D hahha, och efter så var jag hemma hos diana  (:
sen var jag hos henne på tisdagen oxå. men är man bästakompisar så är man ;)

idag så var det ju skola och vi hade svenska prov, det gick väl okej, sen fick vi reda på spanskan och det gick mindre bra haha (a) men efter så luffa vi på skolan och en så stack jag heddia melina diana sandra pardis delara och monika till stan och sen träffa vi husse oskar och isak och sen stack tjejerna förutom jag och pardis och vi hjälpte husse att köpa allahjärtansdagspresent till hans typ syster, och sen stack han och isak och jag pardis och oskar stack till donken och dom åt glass, mina tjockisar :D <3 efter så stack pardis hem och jag och oskar snackade sturnt i typ en halvtimme -.- se gick jag hem coh snackade med diana i telefon och med folk på msn och sms och det vanliga XD

imorn eller idag ahah så är det alla hjärtans dag, och jag ska till sunnersta med sandra, oskara och hans bror, husse, diana, delara, pardis, evindar och hans bror och kanske fler. efter blir det stan eller hem eller så.

nu ska jag sova, måste typ uppp 11 imron |-)

ha ne bra lördag !

kärlek till er sötnosar ! v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0