heeelg

heej bloggen !

förlåt för att jag inte skrivit, men jag var ju sjuk hela förra veckan, och sen den här veckan har jag tagit igen det som dom gjorde då. Skulle ha haft tre prov den här veckan, men det slutade med ett. hahha. Först skulle jag ha spanska prov på onsdagen(som alla andra sjuor) men sen så flyttades dom till fredagen, och då skulle min lärare inte vara där så vi skulle ha inställd lektion. Så vi fick välja om vi skulle ha på fredagen med vikarie eller på tisdagen-och såklart så valde vi tisdagen :p Och sen hade jag ett engelska prov i går. Det gick sådär, på läsförståelsen gick det oförväntat bra. Brukar alltid gå skit dåligt på dom. man kunde få mest 8 på ena delen på läsförståelsen, och jag brukar typ få 3, och den här gången fick jag 6 :D fast jag gissade på massa, sen så hade jag ändrat ena, och om jag itne hade ändrat skulle jag fått 7 :( men jag är nöjd iaf :) Så på tisdag är det spanska prov som jag måste träna på, sen ska jag ha fysik prov och svenska prov på fredag. Kan inte alls svenskan det är om subjekt, predikat och ngt som förkortas med ao, typ acustobjekt eller ngt konstigt :s men jag får träna merpå de. Och fysiken har jag tränat på för jag skulle ha provet på onsdagen, sen flyttades de till på fredagen(igår) och sen till nästa fredag, så jag har tränat till alla dom dagarna, haha.

Nu slutar vi snacka om skolan, det är ju helg :D
Igår efter skolan så var vi och luffade utanför skolan, sen gick jag hem. Och åt typ "mellis" sen åkte jag till dansen-ragga :D så fucking kuuuul! :D ääälskar de! Sen åkte jag hem och höll på med datan och smsa fett mkt -.- Och kolla på en film på femman;  Don't say a word. med brittany murphy, den var sjuuuuuuuk bra !! alla, se den !

Idag så ska jag kolla min syn(har ju dålig) klockan ett, och efter ska jag kanske träffa agnes på stan :)
Och imorn så är det dans igen- cheer :) och efter ska jag träffa loanna! :D:D<333 läängtar som fan ! har itne träffat henne på typ tre månader ? eller ännu mer :o shit, länge sen var det iaf.

Nu ska jag äta lite frukost, och sen göra mig färdig ! skriver senare, puss puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0