måndag

hejhej sötnosar !

Igår så träffade jag diana runt 5, vi gick först till musikenshus och typ busade runt, hon typ brotta ner mig på marken och massa, sen så har dom satt upp en fejk is utanför vår skola det är igentligen plast men man kan åka skridskor på den. Dom hade satt upp den under julen, och sen tagit bort den coh nu satt dit den igen, och enligt en lärare så kostade de totalt 2 och en halv miljon kr, så otroligt överdrivet ! Iallafall det hade ju regnat sen varit kallt så det hade kommit riktig is på, och jag och diana sparka på isen så att det bara blev plassten och la isen i en hög i mitten ahha (a) alltid flumm med dig bästavän:D <3

Idag så hade jag skola, måndagar är alltid lite sega.. men efter skolan så gick jag diana melina och heddia på stan, elelr vi gick och köpte godis (a) tjockisar som vi är :D och jag sncakade med pardis i tlfn i typ hundra år för hon ahde ett problem XD
Nu ska jag sätta på mig danskläder(har ju disco idag) och sen smsa -.-

Efter dansen måste jag plugga massa på spanska-har spanska prov imorn :p och har typ inte tränat ngt*hackar tänder*

aja, ha en fortsatt bra dag !!

puss puss <3


diana hjärta sara
-bästavän v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0