sjuuuk

heeeej sötnosar!!

förlåt tuuusen gånger för att jag inte har skrivit. Har inte haft lust..

och det värsta är att jag skrev ett inlägg gör typ två veckor sen, men det kom inte fram.. :s

men dom senaste veckorna så har min mobil gått sönder, men jag fick den igår. Sen har skolan börjat, och jag kämpar på, haha. Och så har jag haft friends maraton, på youtube(a) är redan på sista seongen(10) haha :D

Men nu är jag skiit sjuk. Jag troor att jag aldrig har varit såhär sjuk i hela mitt liv. Jag har feber, ont i halsen och ont i huvudet. Och det kanske alla tycker är inget stort, men
1. har jag typ aldrig haft feber, tror att jag har haft det en gång till.
2. så har jag sjuukt ont i halsen, ni vet sån där frätande vätska som det finns på typ kemin, det känns som att jag har druckit sån vätska och det fräter i min hals+ så hostar jag 24/7, och varje gång jag hostar, så "guppar" huvudet, eller huvudet rör sig, och då gör det bara mer ont i huvudet.
3. asså det känns typ som att någon ha slagit mig skit hårt i tinnigarna:(
så det är inte så skönt..


jag har tänkt på att göra en annan blogg, med en hadder eller hur man stavar, och en annan bakgrund osv, tycker ni det? isf ska jag frtf ha den på blogg.se eller på nån annan blogg sida?

nu ska jag gå och dricka te så min hals blir lite bättre, vi hörs! puss puss


jag och syrran, jag(är åt vänster) var 4 och min syster(åt höger) var sex. vi åkte husbil till spanien (a)

Kommentarer
Postat av: NIKI

tack så mycket :D

2009-01-28 @ 10:03:27
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

Hejsan!



Om du gillar att läsa bloggar får du gärna följa vår blogg och vårat liv , jag kan garantera ett litet leende innan du lämnar sidan :)

2009-01-28 @ 18:56:06
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0